Menu
Your Cart

خدمات خبر خوان

۱۳ مهٔ جراحی فک و صورت
team seo team 0 392
جراحی مدرن به حدی توسعه یافته است که مجموعه دانش و مهارت های فنی مورد نیاز باعث شده است که جراحان در نواحی خاص، معمولاً یک ناحیه آناتومیکی بدن یا گاهی اوقات در یک تکنیک یا نوع بیمار خاص، متخصص شوند.نه..
۱۳ مهٔ ارتودنسی
team seo team 0 432
ارتودنسی شاخه ای از دندانپزشکی است که بر تشخیص و درمان دندان تمرکز دارد. درمان های متداول ارتودنسی شامل بریس ها، تراز کننده های شفاف و نگهدارنده است.نحوه قرار گرفتن دندان های شما روی هم تاثیر بسزایی ب..
۱۳ مهٔ ترمیمی و زیبایی
Farsi OpenCart 0 444
چه کسی متخصص ترمیمی و زیبایی دندان است؟متخصص ترمیمی و زیبایی دندان، در واقع یک دندانپزشک عمومی است که به مدت 3 تا 4 سال مباحث تخصصی مربوط به ترمیم دندان را می‌آموزد. این دندانپزشک، همچنین می‌آموزد تا ..
۱۳ مهٔ درمان ریشه دندان
team seo team 0 455
درمان ریشه یک روش دندانپزشکی است که پالپ آسیب دیده یا عفونی دندان را با پر کردن ریشه جایگزین می کند. پالپ راه نجات دندان است – عروق، رشته های بافتی و اعصاب آن در حفره مرکزی دندان آن را زنده نگه می دار..
۱۳ مهٔ جراحی لثه
team seo team 0 488
گالری قبل و بعدبا درد شدید حساسیت دندان ها و آن خط لثه ناخوشایند خداحافظی کنید که دندان هایتان را بلند جلوه می دهد. در اینجا در کلینیک دندانپزشکی نوتاش، ما یک روش جدید و ساده برای درمان عقب‌رفتگی لثه‌..
۱۳ مهٔ پروتزهای دندانی
team seo team 0 481
نوع پروتز دندان مورد استفاده که نقش مهمی در درمان دندان های از دست رفته دارد، توسط دندانپزشک شما به گونه ای تعیین می شود که به بهترین نحو از سلامت دهان و دندان شما محافظت کند.پروتز ثابت چیست؟پروتز ثاب..
۱۸ دسامبر کامپوزیت دندان در اصفهان
team seo team 0 289
امروزه دنیای زیبایی به قدری وسیع است که نمی توان مانند گذشته چارچوب خاصی برای آن تعریف کرد، زیرا سلیقه ها و تعریف زیبایی کاملاً متفاوت است، اما همچنان یک نکته برجسته دارد و آن آراستگی است. پاکیزگی یک ..
۱۴ دسامبر لیزر دندان در اصفهان
team seo team 0 711
لیزر دندان در اصفهان روشی دقیق و موثر برای انجام بسیاری از درمان های دندانپزشکی است. دندانپزشک می تواند با استفاده از لیزری که بر روی ناحیه آسیب دیده بدون آسیب رساندن مشکل را درمان کند. با ادامه گسترش..
۱۴ دسامبر بلیچینگ دندان در اصفهان
team seo team 0 253
بلیچینگ دندان در اصفهان یکی از محبوب ترین درمان های دندانپزشکی زیبایی است که روشی سریع، غیرتهاجمی و مقرون به صرفه برای افزایش لبخند ارائه می دهد. درمان‌های سفیدکننده (یا سفیدکننده) که برای مردان و زنا..
۱۲ دسامبر ایمپلنت در اصفهان
team seo team 0 494
جراحی ایمپلنت در اصفهان روشی است که ریشه‌های دندان را با پایه‌های فلزی و پیچ مانند جایگزین می‌کند. ایمپلنت دندان‌های آسیب دیده یا از دست رفته را با دندان‌های مصنوعی جایگزین می‌کند که بسیار شبیه به دند..
نمایش 1 تا 10 از 10 (1 صفحه)